Cases

TopParken

100% NL

') ')

Uitdaging
TopParken wil top-of-mind zijn bij alle Nederlanders die in eigen land op vakantie willen

Inzicht
Tijdens de eerste lockdown van de corona crisis was het niet mogelijk om op vakantie te gaan naar het buitenland, op vakantie in eigen land is dan een heel mooi alternatief

Waarom RadioCorp?
Bijna een kwart van de 100% NL-luisteraars gaat op vakantie in eigen land.

Oplossing
TopParken heeft twee weken lang luisteraars geïnspireerd om in Nederland op vakantie te gaan met de actie ‘100% NL Gastenlijst’.

Beschrijving case
We zijn op zoek gegaan naar de leukste motivatie van luisteraars en volgers voor het winnen van een vakantie van Topparken. Tijdens de actie periode hebben BN-ers als Diggy Dex en Barbara Barend hun eigen stad in program gepromoot. Daarnaast heeft TopParken de eigen versie van het nummer ‘Het Land Van’ van Lange Frans en Baas B heeft als opvallende radiospot ingezet.

  • TopParken was twee weken lang niet te missen op radio, social en de website
  • Ruim 1,3 miljoen Nederlanders bereikt, waaronder ruim 230.000 boodschappers met kind
  • 2.600 deelnemers winactie
  • Opt-ins zijn verzameld voor commerciële doeleinden