Cases

JACK&JONES

SLAM!

') ')

Uitdaging
Geef de naamsbekendheid en het imago van JACK&JONES een boost in de doelgroep mannen in de leeftijd 18 tot 35 jaar

Inzicht
JACK&JONES bestaat dit jaar 30 jaar

Waarom RadioCorp?
Maar liefst 48% van de luisteraars van SLAM! is tussen de 18 en 35 jaar en dat is meer dan alle andere radiostations

Oplossing
In lijn met het 30-jarige bestaan ontwikkelde SLAM! ‘Het 30 Seconden Spel’

Beschrijving case
Luisteraars vormden een team met DJ Anoul Hendriks of zijn sidekick en de kandidaat die binnen 30 seconden de meeste omschrijvingen raadde, mocht aan het rad draaien om kans te maken op kleding of de hoofdprijs: 30 seconden gratis winkelen bij JACK&JONES! Deze actie werd niet alleen on air en via social gepromoot, maar ook op de winkelvloer.

  • Met 250.000 bereikte personen is via radio bijna 13% van de doelgroep bereikt.
  • Zowel on air als op social én in de winkels is de doelgroep bereikt