SLAM!

Play music, play life!

Je hoort bij SLAM! iedere dag de lekkerste muziek, de populairste pop- en dancetracks van het moment, afgewisseld met de lekkerste classics uit de ’90 en ’00. Door SLAM! smaakt je lunch lekkerder met Housuh in de Pauzuh en trap jij je weekend af met de SLAM! MixMarathon.

Het is onze missie om elke minuut van de dag zo lekker mogelijk te maken. Met SLAM! ga je mee in de energie van het moment. SLAM! is vrijheid. Geen gedoe, want je moet al zoveel. SLAM! viert het leven samen met jou in alles wat we doen op radio, tv, online kanalen en op events. Wij zijn geen traditioneel merk. Bij SLAM! doen we het liever anders. We zijn eigenzinnig, zoeken het randje op en hebben lef! Alles wat we doen komt vanuit ons hart, het is écht. SLAM! verrast, SLAM! raakt. 

Dit is slam!

Jouw doelgroep

SLAM! staat middenin de doelgroep. Wij ZIJN de doelgroep. We bevinden ons daarom niet alleen op radio, maar ook online. Inmiddels is SLAM! uitgegroeid tot het grootste online radiomerk van Nederland. We scoren recht in de doelgroep met spraakmakende series, hapklare content en onze digitale radiostations.

 

SLAM! is energie die je vrolijk maaktje afleidt van de bullshit op je werk en van je file stiekem een feestje maakt. We gaan mee met de energie van het moment. Energie die je raakt. Dié energie is onze missie en dat delen we! We zijn innovatief, op onze eigen unieke manier. We ontdekken en experimenteren het leven. We leven in het nu en hebben een uitstraling van morgen. Bij SLAM! voelen we ons vrij. Vrij om te doen wat we willen. We zijn de gangmaker en vieren het leven. We play life! 


Leeftijd : 20-49 jaar

Target : Millennials, GenZ

54%
van de luisteraars is man
64%
is tussen de 20 en 49 jaar
32%
luistert wekelijks online naar SLAM!
66%
heeft een baan

Keiharde feiten

  • radio

    700.000 luisteraars per week

    Lees meer
  • digital audio

    41 miljoen streamstarts per jaar

    Lees meer
  • televisie

    1 miljoen kijkers per maand

    Lees meer
  • instagram

    102.000 volgers

    Lees meer
  • facebook

    171.000 volgers

    Lees meer
  • YouTube

    66 miljoen views per jaar

    Lees meer
  • website

    160.000 bezoekers per maand

  • app

    885.000 downloads

  • events

    MixMarathon XXL tijdens ADE

Bekend van

Dagelijks tussen 12:00 en 13:00

Housuh in de Pauzuh

Het is 12:00 uur. Even geen mail op kantoor of les op school. Gewoon even geen gedoe. Get ready for the lunch en wees voorbereid op een trip down memory lane, want de playlist gaat alle kanten op. Van clubknallers uit de 00's, naar hiphopbangers uit de 90's, dikke hits van nu, maar ook typische guilty pleasures. Je hoort het allemaal voorbij komen!

Maandag-donderdag om 19:00 uur

Het Avondcircus

Spannend, onvoorspelbaar, tikkie vreemd, maar wel lachen! Daniël Lippens en Erik-Jan Rosendahl houden je tijdens het avondprogramma op de hoogte van het laatste nieuws en er komen verschillende toffe gasten langs! Je hoort het Avondcircus van maandag tot en met donderdag tussen 19:00-22:00 uur op SLAM!

Iedere vrijdag

SLAM! MixMarathon

De pré-party van je weekend! Kom helemaal in de stemming met iedere week de lekkerste DJ-sets, in de mix! Van Mike Williams tot Nicky Romero en van Oliver Heldens tot Kris Kross Amsterdam: alles komt voorbij! Kortom, gooi die volumeknop omhoog en LET’S GO! De SLAM! MixMarathon hoor je iedere week vanaf vrijdag 06:00 uur tot zaterdagochtend 06:00 uur!

elke dinsdag om 17:00 uur

Ongelofeloos: de nieuwe videoserie van SLAM!

In de YouTube-serie ‘Ongelofeloos’ gaat presentator Max Bolhuis de straat op om te kijken hoe scherp Nederland is als het gaat om fake news. Want hoe reageert men op het (fake) nieuws dat Mark Rutte al twee jaar een kind heeft? Of op het nieuws dat de maximumsnelheid naar 80KM/H gaat? Wekelijks stelt Max hierover vragen aan willekeurige mensen op straat. Dit doet hij als zichzelf, maar ook in de rol van verschillende typetjes. De afleveringen zijn te bekijken op het SLAM! YouTube-kanaal, elke dinsdag om 17:00 uur.