SLAM!

Boost Your Life!

Wij zijn de generatie die het leven wil vieren. Alles eruit wil halen en er maximaal van wil genieten. Wij willen alles. En we willen het nu! We willen ons vrij voelen. Onszelf zijn. Doen wat we leuk vinden. Uitgaan. Losgaan. Dansen. Sjansen. Vrienden maken. En vooral samen lol trappen. Kicks & thrills. Roast & pranks.

Muziek geeft ons extra energie. Is onze booster, sfeermaker en gangmaker. Het zet ons aan en keeps us going! Thuis, onderweg, of op het werk. Tijdens festivals, chillings en de workout. We staan aan. Hebben er zin in. Zitten vol positieve energie. Niets en niemand houdt ons tegen. We dagen de gevestigde orde uit. Zoeken grenzen op. We zijn nieuwsgierig. Avontuurlijk. Nieuwe ervaringen, nieuwe uitdagingen, kom maar op!

Wij zijn SLAM!, wij hebben zin om te knallen! Let’s go!

Dit is slam!

Jouw doelgroep

SLAM! staat middenin de doelgroep. Wij ZIJN de doelgroep. We bevinden ons daarom niet alleen op radio, maar ook online. Inmiddels is SLAM! uitgegroeid tot het grootste online radiomerk van Nederland. We scoren recht in de doelgroep met spraakmakende series, hapklare content en onze digitale radiostations.

 

SLAM! is energie die je vrolijk maaktje afleidt van de bullshit op je werk en van je file stiekem een feestje maakt. We gaan mee met de energie van het moment. Energie die je raakt. Dié energie is onze missie en dat delen we! We zijn innovatief, op onze eigen unieke manier. We ontdekken en experimenteren het leven. We leven in het nu en hebben een uitstraling van morgen. Bij SLAM! voelen we ons vrij. Vrij om te doen wat we willen. We zijn de gangmaker en vieren het leven. We boost your life! 


Leeftijd:
20-49 jaar
Target: Mannen 20-40, Millennials, GenZ
Tarieven (digital) audio: eerste kwartaal 2022 | tweede kwartaal 2022 | derde kwartaal 2022 | vierde kwartaal 2022

52%
van de luisteraars is man
63%
is tussen de 20 en 49 jaar
33%
luistert wekelijks online naar SLAM!
70%
heeft een baan

Keiharde feiten

  • radio

    700.000 luisteraars per week

    Lees meer
  • digital audio

    41 miljoen streamstarts per jaar

    Lees meer
  • televisie

    1 miljoen kijkers per maand

    Lees meer
  • instagram

    106.000 volgers

    Lees meer
  • facebook

    173.000 volgers

    Lees meer
  • YouTube

    39 miljoen views per jaar

    Lees meer
  • website

    190.000 bezoekers per maand

  • app

    885.000 downloads

  • events

    MixMarathon XXL tijdens ADE

Bekend van

Dagelijks tussen 12:00 en 13:00

Housuh in de Pauzuh

Het is 12:00 uur. Even geen mail op kantoor of les op school. Gewoon even geen gedoe. Get ready for the lunch en wees voorbereid op een trip down memory lane, want de playlist gaat alle kanten op. Van clubknallers uit de 00's, naar hiphopbangers uit de 90's, dikke hits van nu, maar ook typische guilty pleasures. Je hoort het allemaal voorbij komen: we boost your lunch!

Maandag-donderdag om 19:00 uur

Het Avondcircus

Spannend, onvoorspelbaar, tikkie vreemd, maar wel lachen! Daniël Lippens en Erik-Jan Rosendahl houden je tijdens het avondprogramma op de hoogte van het laatste nieuws en er komen verschillende toffe gasten langs! Je hoort het Avondcircus van maandag tot en met donderdag tussen 19:00-22:00 uur op SLAM!

Iedere vrijdag

SLAM! MixMarathon

De pré-party van je weekend! Kom helemaal in de stemming met iedere week de lekkerste DJ-sets, in de mix! Van Mike Williams tot Nicky Romero en van Oliver Heldens tot Kris Kross Amsterdam: alles komt voorbij! Kortom, gooi die volumeknop omhoog en LET’S GO! De SLAM! MixMarathon hoor je iedere week vanaf vrijdag 06:00 uur tot zaterdagochtend 06:00 uur!

Elke zondag om 16:00 uur

Mensenmening: de videoserie van SLAM!

In de Mensenmening gaat Patrick Wolda wekelijks de straat op met een bijzondere en actuele vraag. Vervolgens kijkt de jury, met o.a. Max Bolhuis, Daniel Lippens, Danique Hosman en Lieke Augustijn, naar de interviews om op basis van hun mensenkennis in te schatten wat de mensen op straat gaan antwoorden. Een unieke combi van een spelshow en hilarische interviews, waarin we onze mede Nederlanders beter leren kennen.