Mogelijkheden

KRACHT PATSER

RadioCorp Special Advertising is een mediabedrijf met mooie merken en grote platformen, waar adverteerders hun specifieke doelgroep op een onderscheidende en betaalbare manier kunnen bereiken en raken.

Strategie, creatie, productie en distributie; bij RadioCorp Special Advertising helpen we doelstellingen te bereiken en kunnen we de marketeer op alle manieren ondersteunen en werk uit handen nemen.

Op zoek naar een creatieve invulling van je campagne met maximaal bereik? Zowel in de touch, tell als sell fase van jouw communicatie rondom je product of dienst kan RadioCorp een rol spelen bij het realiseren van jouw doelstellingen!

  • Branded content
  • Branded partnerships
  • Events
  • Sponsoring
  • Print
Let's go

Stuur je briefing

Wil je weten wat wij voor jouw dienst of product kunnen betekenen? Wat je doelstelling of budget ook is, met onze brand en expertise bedenken we graag een creatieve oplossing. Met behulp van onderzoek en data zetten we jouw boodschap natuurlijk zo effectief mogelijk in. Stuur je briefing naar sales@radiocorp.nl en we nemen contact met je op!

Klik hier
Let's go

ALS GESMEERD

In 8 stappen naar een succesvolle campagne!

Voor iedere adverteerder een creatieve én effectieve invulling van de campagne: van insights en concept creatie tot de inzet van onze personalities en van productie tot uitzending met evaluatie. Alles is mogelijk bij RadioCorp. We begeleiden het proces van A tot Z!

#1
  • 1

    Briefing

    Aan de hand van jouw doelstellingen vul je het briefingsformulier in. Mail deze naar sales@radiocorp.nl. Hiermee gaat ons creatief team aan de slag!

  • 2

    Creative sessie

    Creatieve geesten vanuit marketing, radio en digital komen samen tot een creatief concept dat altijd raak is!

  • 3

    Mediaplan op maat

    Voor een optimaal effect stellen wij een multimediaal mediaplan voor je op. Hierin combineren we de kracht van beeld én geluid door middel van radio, tv, onze socialkanalen en websites.

  • 4

    Opdracht

    Je bent blij met het concept en het opgestelde mediaplan. Daarmee is jouw merk niet te missen. De planning start en je weet precies hoe jouw campagne gaat lopen.

  • 5

    Productie

    Onze specialisten zorgen ervoor dat het concept volgens plan en naar jouw tevredenheid wordt uitgewerkt. Spots, video’s en het beeldmateriaal voor social media wordt tot op detailniveau passend gemaakt voor jouw campagne.

  • 6

    We zijn live!

    Jouw multimediale campagne gaat van start en laat al snel de eerste resultaten zien. Dat voelt goed!

  • 7

    Finetunen

    Zijn er gedurende jouw campagne andere wensen ontstaan? Dat kan natuurlijk. We snappen we de dynamiek van marketing en samen zoeken we altijd naar de beste oplossing.

  • 8

    Evaluatie

    Jouw multimediale campagne is afgelopen, het effect is merkbaar. Hoeveel mensen hebben jouw video gezien of spot gehoord? Alle vragen rondom jouw campagne worden beantwoord tijdens de evaluatie.

Teamwork

Mouringh den Dunnen
Commercieel Directeur
Barbecue Grillmaster in het weekend, Commercieel Directeur op weekdagen! Ik heb een passie voor media & advertising en geloof sterk in de impact van branded content. Als betrokken business adviseur houd ik toezicht op succesvolle campagnes bij onze unieke, specialistische doelgroepmerken.
Vincent van Ruijven
Marketing Director B2B
Nieuwsgierig? Dat ben ik zeker! Wat beweegt de consument en belangrijker nog: wat beweegt onze doelgroep on air, online, op events en in de rest van hun dagelijkse leven. Ik houd ervan om van “grijze” onderzoeksresultaten een kleurrijk, boeiend, begrijpelijk én praktisch verhaal te maken waarmee we onze unieke doelgroepmerken verder kunnen laten groeien en adverteerders kunnen overtuigen.
Job Peijnenburg
Accountmanager Branded Partnerships
Jos IJntema
Accountmanager Branded Partnerships
Als groot liefhebber van dance muziek met een passie voor sales en een goede dosis creativiteit begeleid ik onze partners in het vertalen van hun doelstellingen naar impactvolle campagnes en partnerships met onze merken. Door goed te luisteren en werkelijk door de ogen van een klant te kijken, geloof ik dat we het beste resultaat bereiken.
Maxime Rauws
Project Coördinator
Altijd blijven lachen is mijn motto! Hoe ingewikkeld, lastig of last-minute een campagne ook is. Wanneer je plezier hebt in je werk, kan je het meeste bereiken en de mooiste resultaten boeken voor zowel jezelf als voor de klant. Ik vind het heerlijk om orde in de chaos te scheppen en om met een gestructureerd plan de campagne tot een succes te maken.
Fiona van Dijk
Project Coördinator
Work hard, Play hard! Iedereen die mij kent, weet dat dit in mijn DNA zit. Als Project Coördinator weet ik alle wensen en behoeften van een klant in kaart te brengen en kan ik dit ook vlekkeloos doorvertalen in een Branded Content campagne. Samen met mijn collega’s in crime, zorg ik ervoor dat er geen deadline gemist wordt en dat we terug kunnen kijken op een geslaagde campagne! Let’s Rock!
Nancy Corné
Sales Coördinator
Let’s dance! De slingers ophangen en swingend de dag door, dat is mijn motto. Samen met klanten de meest pakkende en mooie campagnes opzetten. Ik zorg graag dat alle puntjes op de “i” worden gezet en dat niets over het hoofd wordt gezien bij iedere campagne! Gaan wij er samen een succesvolle en knallende campagne van maken?!
Joan Mulder
Project Coördinator
Muziek, daar krijg ik energie van! Energie die ik graag inzet om samen met klanten en collega’s een toffe campagne neer te zetten. Om die campagne dan vervolgens terug te horen én te zien op onze kanalen, daar doe ik het voor!
Pleunie Roerdink
Concept Creator
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Zowel zakelijk als privé is dit mijn motto en dit vertaalt zich in veel contact met diverse personen. In mijn rol zoek ik dan ook altijd de verbinding tussen de wensen van de klant en de mogelijkheden die onze mooie zenders bieden. Een goed concept waar alle partijen blij mee zijn; dat is waar ik energie uit haal!
Mike Visser
Account Manager New Business
Uitdagingen? Graag! Ik ga graag samen met jou aan de slag om ervoor te zorgen dat wij jouw doelstellingen kunnen behalen door middel van een toffe campagne. Ik geloof in de kracht van radio om de doelgroep voor een langere periode aan jouw merk te binden. Drinken we samen binnenkort een kop koffie?
Leon Erken
Data analist
Data, data, data! Dat is mijn ding. Als Data Analist kijk ik hoe data het best ingezet kan worden voor het hele bedrijf. Of dit nou het automatiseren van processen of een simpele verantwoording van de data is, maakt niet uit. Het moment dat data gemakkelijk en effectief ingezet kan worden, voelt altijd goed!