Cases

24Kitchen

100% NL

') ')

Uitdaging
Bekendheid genereren voor het nieuwe programma ‘De smaak van Nederland’

Inzicht
‘De smaak van Nederland’ is elke maandag om 22:00 uur te zien op 24Kitchen

Waarom RadioCorp?
Bijna 75% van de luisteraars heeft interesse in koken. 100% NL is het meest selectieve radiostation van Nederland binnen 35 tot 54 jarigen met een sterke interesse naar koken.

Oplossing
24Kitchen claimde drie maandagen het ochtendprogramma met DJ Koen Hansen, een ware Bourgondiër.

Beschrijving case
Tijdens het ochtendprogramma Goedemorgen 100% NL vertellen verschillende artiesten hun favoriete gerecht uit Nederland. Daarbij kon er inhoudelijk meer verteld worden over de eerstvolgende aflevering van ‘De Smaak van Nederland’. Luisteraars maken met het delen van hun favoriete recept kans op een diner voor thuis t.w.v. 100 euro tijdens een in program winmoment.

  • 1.000 bezoekers op de actiepagina, waarvan er 152 een gerecht deelden
  • Aan 78 mensen is het e-book gestuurd, waarbij de data via opt-in hebben is gegenereerd.
  • De beoogde KDH voor ‘Smaak van Nederland’ is gerealiseerd