Cases

Topbloemen.nl

100% NL

') ')

Uitdaging
Topbloemen.nl top op mind maken, middels een leuke en opvallende manier, in een relevante periode namelijk Valentijnsdag.

Inzicht & aanleiding
Topboemen.nl wilde op de ‘de dag van de liefde’ groots uitpakken.

Waarom RadioCorp?
58% van de 100% luisteraars viert Valentijnsdag.

Oplossing
Topbloemen.nl & 100% NL presenteerden de ‘week van de liefde’.

Beschrijving case
Luisteraars werden opgeroepen om de liefde te verklaren, of een korte ode in te spreken. Op 14 februari werden de voice-berichten de hele dag door uitgezonden bij 100% NL.  Iedereen die on air kwam won een bos bloemen van Topbloemen.nl. Het liefste berichtje op Valentijnsdag beloond met een prachtige prijs: een reis naar de stad van de liefde, Parijs!

  • Met 360.000 bereikte personen is via radio meer dan 11% van alle vrouwen tussen 20 en 49 bereikt.
  • Via de actiepagina zijn 3.550 paginaweergaven gerealiseerd.
  • Via Facebook zijn 12.500 en via Instagram 31.500 personen bereikt