Cases

Bladcadeau

100% NL

') ')

Uitdaging
TOMA verhogen Bladcadeau in Q1 en online verkoop stimuleren gezien de winkels gesloten waren.

Inzicht
Valentijn is de tijd dat je je naaste en/of geliefden wat liefde stuurt, vooral in de bijzondere Covid-19 tijd.

Waarom RadioCorp?
De doelgroep van Bladcadeau is goed te bereiken met inzet van 100% NL.

Oplossing
In program item, ontwikkeld voor Bladcadeau. Inzet audio, digital & social zowel week- als weekenddagen.

Beschrijving case
Audio concept ‘Welke artiest heeft hier een blad voor de mond’. Er werd een fragment uit een liefdesliedje gedraaid waarbij één woord was weggepiept. Aan luisteraars de taak om het woord te raden. Zij konden dit woord laten weten aan de 100% NL DJ (appen of bellen). Hiermee was een Bladcadeau voor je dierbare te winnen.

  • In totaal hebben we 290.000 personen 25 tot 45 jarigen bereikt via radio.
  • Gemiddeld kwamen er tussen de 30 á 50 telefoontjes / appjes binnen per dag
  • De klant zag een stijging van 10% naar 40% in hun website bezoek/online verkoop