Cases

Disneyland Paris

100% NL

') ')

Uitdaging
Awareness vergroten voor Disneyland Paris als de bestemming voor een familietrip.

Inzicht
De najaar vakantie voor de scholen is hét moment is om onder de aandacht te komen van de doelgroep.

Waarom RadioCorp?
Gezinnen met kinderen worden goed bereikt op 100% NL en dat is te zien aan de hoge selectiviteitsindex.

Oplossing
Een on air spel waarbij een week lang de hele dag door Disneyland Paris arrangementen voor het hele gezin te winnen zijn: Herken jij de Disney film?

Beschrijving case
Op een willekeurige momenten waren op 100% NL de magische Disney geluiden te horen en kondigde de DJ de actie aan. Daarbij was er een kort (herkenbaar) fragment te horen uit een klassieke Disney film. Aan de luisteraar om te raden uit welke film. Uit alle inzendingen werd één luisteraar in-program gebeld voor het juiste antwoord en het bespreken van de film. De live on air  winmomenten leverde zeer enthousiaste reacties op!

  • In de doelgroep 20-49 jaar zijn er 694.000 unieke personen bereikt. Cijfers van gezinnen met kind?
  • Hoge engagement met social posts. Hoogst scorende Instagram post had 8.456 reacties