Cases

COOP

100% NL

') ')

Uitdaging
Naamsbekendheid van de COOP lunchproducten verhogen bij werkend Nederland en daarmee het lunchmoment claimen.

Inzicht/aanleiding
Voor een complete lunch kun je bij COOP terecht: van salade en belegde broodjes tot een sapje.

Waarom RadioCorp?
67% van de 100% NL luisteraars doet regelmatig tot vaak boodschappen.

Oplossing
COOP en 100% NL verzorgen vanuit de vrolijke COOP-foodtruck een sterrenlunch op jouw werkplek.

Beschrijving case
Werkend Nederland kon een geheel verzorgde lunch winnen door hun motivatie door te geven. Tijdens de ochtendshow met Barry Paf werd de winnaar bekend gemaakt. Diezelfde dag nog kwam de COOP-foodtruck én Barry Paf langs! Tijdens de middagshow schakelden we live naar de foodtruck. Er werd gesproken met de winnaar over het bedrijf en uiteraard de goed verzorgde sterrenlunch van COOP.

  • Met 670.000 bereikte personen en een gemiddelde contactfrequentie van ruim 11 is via radio alleen ruim 10% van de doelgroep 20-49 jarigen bereikt
  • Bij de social-posts op Instagram en Facebook lag het bereik op 57k+
  • Live in program items tijdens de sterrenlunches vanaf locatie