Cases

GAMMA

SLAM!

') ')

Uitdaging
GAMMA top-of-mind maken bij de Millennials, door hun te vertellen dat ‘ik doe het zelf’ klussen niet moeilijk is.

Inzicht
Onder Millennials bevinden zich veel starters op de woningmarkt en voor hen heeft GAMMA alle oplossingen voor huis en tuin.

Waarom RadioCorp?
Bijna de helft van de SLAM! luisteraars in geïnteresseerd in klussen.

Oplossing
Het avondprogramma Club Ondersteboven op SLAM! werd tijdelijk veranderd in ‘Klus Ondersteboven’.

Beschrijving case
Bij ‘Klus Ondersteboven’ maakten luisteraars dagelijks kans op een GAMMA & SLAM! gewrapte ‘Klus Ondersteboven box’. Een gereedschapskist waarmee je alles zelf kan! Daarnaast liep op SLAM! een  spotcampagne om verder het bereik uit te bouwen onder de Millenials.

  • Op radio maar liefst 3,2 mln contacten gerealiseerd in de doelgroep 19-35 jaar
  • Met de teasers op Instagram zijn 14.000 personen bereikt