SLAM! is niet te stoppen. Het Pop & Dance station van Nederland breekt alle records. SLAM! scoort in de periode mei-jun ’22 een marktaandeel van maar liefst 3,7% in de doelgroep 20-49 jaar. Sinds het bestaan van de zender zijn de luistercijfers in het eerste halfjaar nog nooit zo hoog geweest. SLAM! weet meer luisteraars aan zich te binden, die extra lang blijven luisteren. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: “Wat een ongekende luistercijfers! Dit is het jaar van SLAM! De energie knalt elke dag uit de speakers en dat zien we terug in deze record luistercijfers. Iedereen wil het leven vieren met SLAM! en daar pakken we de komende weken mee door. Luisteraars maken vijf weken lang kans op een compleet verzorgde reis naar het party-eiland Ibiza voor zon, zee, strand én toegang tot feesten van de beste dj’s als David Guetta en Robin Schulz”.
Hoogste marktaandeel voor RadioCorp ooit
SLAM! maakt samen met 100% NL onderdeel uit van het mediabedrijf RadioCorp. Beide zenders zien de luistercijfers fors stijgen. Dit zorgt voor een totaal marktaandeel van 7,6% in de doelgroep 20-49 jaar voor RadioCorp. Hiermee scoort het mediabedrijf het hoogste marktaandeel sinds beide zenders onderdeel zijn van RadioCorp.