Nieuws

100% NL

Recordjaar voor 100% NL

') ')

18-01-2022

100% NL ziet haar marktaandeel groeien van gemiddeld 3,3% in 2020 naar 3,8% in 2021. Het station maakt een forse groei door van 15% bij luisteraars in de doelgroep 20-49 jaar. Het jaargemiddelde was in de afgelopen 8 jaar in deze doelgroep niet eerder zo hoog. De groei is met name terug te zien in de doelgroep jonge vrouwen (20-34 jaar). Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK, die zojuist bekend zijn gemaakt.

Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp:“We zijn als team enorm trots op deze cijfers. Een compliment van onze luisteraars, die ons goed weten te vinden. Voor RadioCorp was 2021 het beste jaar sinds 100% NL en SLAM! onder één vlag vallen. Met onze nieuwe zender Sunlite hebben we recent hier nog een prachtig merk aan toegevoegd. Kortom: een ongekend succesvol jaar. Dit belooft wat voor 2022. Wij zijn er klaar voor!”

  • 100% NL
  • Pers