De luistercijfers van het Pop & Dance station van Nederland blijven stijgen. SLAM! scoort in de periode maart-april het hoogste marktaandeel in vier jaar tijd. De radiozender ziet in deze maanden haar marktaandeel groeien van 2,2% in 2019 naar 3,1% in 2022 in de doelgroep 20-49 jaar. Een groei van maar liefst 41%. SLAM! laat vooral een sterke groei zien onder de doelgroep jonge mannen. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: “Fantastische cijfers! De afgelopen periode knalde de energie uit de speakers. SLAM! biedt de lekkerste playlist als de zon begint te schijnen of om de regen te doen verdwijnen. En… we geven op dit moment de allergrootste prijs ooit weg: luisteraars kunnen een Formule 1 wereldreis winnen! We worden al overspoeld met reacties. Dit belooft wat voor de volgende cijfers.”