100% NL doet het goed! De zender met de beste muziek van Nederland scoort met een marktaandeel van 3,9% in de doelgroep 20-49 jaar de beste zomer sinds 2014. Dat blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK (juli-augustus ’21). De vrolijke zomer van 100% NL met De Gastenlijst wordt door de doelgroep bijzonder gewaardeerd.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: ‘’In juli en augustus gaven we op 100% NL de leukste gezinsuitjes weg naar populaire pretparken, dierentuinen en weekendjesweg. Iedereen had weer zin om er op uit te trekken en dat zien we terug in de cijfers: Nederland vierde de zomer met de beste muziek van Nederland en 100% NL. We zijn blij dat de luisteraars ons zo massaal weten vinden met alle concurrentie en zomeractiviteiten. Ook in de komende maanden blijven we knallen en komen we met toffe acties zoals ‘De Uithaal’ en geven we vele reizen weg naar Disneyland Paris’’.