Uitdaging
Naamsbekendheid creëren voor het nieuwe, innovatieve bidon ‘Air-up’ en het smaak-door-geur concept uitleggen aan 18-40 jarigen.
Inzicht
Radiocampagnes zijn zeer geschikt voor verhogen van naamsbekendheid door het hoge bereik en de snelle opbouw van een effectieve contactfrequentie.
Waarom SLAM!?
SLAM! is het meest selectieve station (index 119) onder Nederlanders met interesse in een gezonde leefstijl en heeft een sterke focus op Millennials.
Oplossing
Een commercial ontwikkelen die het product uitlegt. Om daarnaast engagement te realiseren, ontwikkelde we een winactie op Instagram. Deze campagne liep parallel aan de influencer campagne van Air-Up.
Beschrijving case
Radiocorp ontwikkelde de radiospot ‘Wat is Air Up – je drinkt water, maar proeft perzik, citroen of cola’. Daarnaast maakte doelgroep met een winactie op Instagram kans op een Air Up Starterskit. Hierbij werd het product getoond en de werking van de verschillende ‘smaken’ pods benadrukt. Deze winactie is aangejaagd met audiospots.